середу, 12 грудня 2012 р.

ПСАЛОМ 50


Псалом 50
Помилуй мене, Боже, по великій милості Твоїй, і по множеству щедрот Твоїх загладь беззаконня моє.
Уповні обмий мене від беззаконня мого, і від гріха мого очисть мене.
Бо беззаконня моє я знаю, і гріх мій передо мною завжди.
Проти Тебе, Єдиного, я згрішив і лукаве перед Тобою вчинив, тож оправданий Ти будеш у словах Твоїх і переможеш, коли вступиш у суд.
Ось бо, в беззаконнях я зачатий, і в гріхах породила мене мати моя.
Ось бо, істину возлюбив єси, незвідане і таємне мудрости Своєї явив Ти мені.
Окропиш мене іссопом – і буду очищений; обмиєш мене – і стану біліший від снігу,
даси мені відчути радість і веселість – возрадуються кості упокорені.
Відверни лице Твоє від гріхів моїх і всі беззаконня мої зітри.
Серце чисте сотвори в мені, Боже, і дух правий обнови в нутрі моїм.
Не відкинь мене від лиця Твого і Духа Твого Святого не відійми від мене.
Поверни мені радість спасіння Твого і духом владущим утверди мене.
Навчу беззаконників доріг Твоїх, і нечестиві до Тебе навернуться.
Звільни мене від вини крови, Боже, Боже спасіння мого, возрадується язик мій правді Твоїй.
Господи, губи мої відкриєш, і уста мої сповістять хвалу Твою.
Бо якби Ти жертви захотів, я дав би її, – та всепалення Тобі не до вподоби.
Жертва Богові – дух сокрушенний, серцем сокрушенним і смиренним Бог не погордить.
Облагодій, Господи, благоволінням Твоїм Сіон, і хай відбудуються стіни єрусалимські, – тоді вподобаєш Собі жертву правди, возношення і всепалення, тоді покладуть на вівтар Твій тельців.
(Переклад майстерні "Трипіснець")

Немає коментарів:

Дописати коментар