суботу, 16 березня 2013 р.

Час Перший


ЧАС ПЕРШИЙ



Благословен Бог наш завжди, нині і повсякчас, і на віки віків.

Лик: Амінь. І початок звичайний:

Слава Тобі, Боже наш, слава Тобі. Царю Небесний: Трисвяте: Пресвятая Тройце: Отче наш: Ієрей: Бо Твоє єсть Царство, і сила, і слава, Отця, і Сина, і Святого Духа, нині і повсякчас, і на віки віків.

Лик: Амінь. Господи, помилуй (12). Слава, і нині:



Прийдіте, поклонімся Цареві нашому Богу.

Прийдіте, поклонімся Христові, Цареві нашому Богу.

Прийдіте, поклонімся і припадім до самого Господа Ісуса Христа, Царя і Бога нашого.


Псалом 5



Глаголи мої вислухай, Господи, уваж на поклик мій, воньми голосу моління мого, Царю мій і Боже мій, бо до Тебе помолюся, Господи. 
Вдосвіта почуй голос мій, вдосвіта стану перед Тобою і виглядатиму. 
Бо Ти Бог, що не бажає беззаконня, не поселиться при Тобі злочинник, не встоять і законопереступники перед очима Твоїми; 
зненавидів Ти всіх, що чинять беззаконня. Ти погубиш усіх, що говорять олжу; 
чоловіком кровожерним і облудним гидує Господь. 
А я у множестві милости Твоєї ввійду в дім Твій, поклонюся до храму святого Твого у страсі Твоїм. 
Господи, провадь мене в правді Твоїй задля ворогів моїх, простели передо мною путь Твою. 
Бо нема в устах їх істини, серце їх суєтне, гріб відкритий – гортань їх, язиками своїми лукавлять. 
Суди їх, Боже, хай відпадуть від замислів своїх, по множеству нечестя їхнього відкинь їх, бо переповнили гіркотою Тебе, Господи. 
І хай возвеселяться всі, що уповають на Тебе, повік возрадуються, і поставиш шатро серед них, і пишатимуться Тобою ті, що люблять Ім’я Твоє. 
Бо Ти благословиш праведника, Господи, немов бронею, благоволінням оточив єси нас.



Слава, і нині:

Алилуя, алилуя, алилуя, слава Тобі, Боже. Тричі.

Господи, помилуй. Тричі. 
Слава:  Тропар дня

І нині: Як наречемо Тебе, о Благодатная?* Небом? – Ти бо випромінила Сонце правди.* Раєм? – Ти бо виростила Цвіт нетління.* Дівою? – Ти бо зосталася нетлінна.* Чистою Матір’ю?* – Ти бо тримала у святих Своїх обіймах* Сина, всіх Бога.* Його моли,* щоб спаслися душі наші.




Стопи мої спрямуй за словом Твоїм, і хай не оволодіє мною ніяке беззаконня. Ізбав мене від обмови людської, і збережу заповіді Твої. (Пс 118:133-134)

Яви світло лиця Твого рабові Твоєму, і навчи мене уставів Твоїх. (Пс 118:135)

Хай сповняться уста мої хвалою Твоєю, Господи, щоб мені оспівувати славу Твою, ввесь день – велич-красу Твою. (Пс 70:8)



Трисвяте: Пресвятая Тройце: Отче наш:

Ієрей виголос: Бо Твоє єсть Царство, і сила, і слава, Отця, і Сина, і Святого Духа, нині і повсякчас, і на віки віків.

Лик: Амінь.



Кондак дня


Господи, помилуй. (40)



Ти, що всякої пори і кожної години на небі й на землі приймаєш поклоніння і прославу, Боже благий, довготерпеливий і многомилостивий, що праведних любиш і грішних милуєш, і всіх кличеш до спасіння заради обітниці майбутніх благ! Сам, Господи, прийми в цей час і наші молитви і спрямуй життя наше до заповідей Твоїх. Душі наші освяти, тіла очисти, помисли направ, розум ціломудренним і тверезим учини, і визволь нас від усякої скорботи, лиха й слабування. Огороди нас святими Ангелами Твоїми, щоб ополченням їх стережені і настановлювані, ми досягли єднання в вірі та пізнання неприступної Твоєї слави, бо благословен єси на віки віків.



Лик: Амінь.



Господи, помилуй (3). Слава, і нині:



Чеснішу від Херувимів і незрівнянно славнішу від Серафимів, що без зотління Бога Слово породила, сущу Богородицю, Тебе величаємо.



Іменем Господнім благослови, отче.



Ієрей: Боже, ущедри нас і благослови нас, яви світло лиця Твого на нас і помилуй нас.



Лик: Амінь.



Молитва першого часу

Ієрей: Христе, Світло істинне, що просвічує й освячує кожну людину, яка приходить на світ! Хай знаменується на нас світло лиця Твого, щоб у ньому ми узріли світло неприступне, і спрямуй стопи наші до виконування заповідей Твоїх, молитвами пречистої Твоєї Матері і всіх Твоїх святих.



Лик: Амінь.
Текст у перекладі майстерні "Трипіснець"

Немає коментарів:

Дописати коментар