пʼятницю, 22 березня 2013 р.

В П’ЯТНИЦЮ ТРЕТЬОЇ СЕДМИЦІ УВЕЧОРІ


В П’ЯТНИЦЮ ТРЕТЬОЇ СЕДМИЦІ УВЕЧОРІ

Самогласний дня. Глас 7.
Стих: Ви́веди із темни́ці ду́шу мою́, * щоб сповідуватися Імені Твоє́му.
Як блу́дний, відступи́в я від благода́ті Твоє́ї, Го́споди, * і бага́тство розтра́тив бла́гости; * до Те́бе, Благоутро́бного, прибіг я, * взива́ючи Тебе́, Бо́же: * согріши́в я, поми́луй мене.

Стих: Мене́ ждуть пра́ведники, * до́ки нагоро́диш мене́.
Як блудний, відступив я…

Відтак співаємо 4 мученичні Октоїха чергового гласу,
потім 4 стихири з Мінеї,
Слава: святому або святим з Мінеї, якщо мають наславник,
якщо не мають – покойний Дамаскина з Октоїха, чергового гласу.
І нині: богородичний-догмат чергового гласу.


Прокімен, глас 4: Дай нам по́міч у скру́ті, бо марне́ спасіння лю́дське (Пс 59:13).
Стих: Бо́же! Ти відки́нув нас і низложи́в нас (Пс 59:3).
З книги Буття читання 8:4-21.

Прокімен, глас 6: Почу́й, Бо́же, моління моє́, воньми́ блага́нню моє́му (Пс 60:2).
Стих: Від кра́ю землі до Те́бе взива́ю (Пс 60:3).
З книги Приповідок читання 10:31-32; 11:1-12.

Немає коментарів:

Дописати коментар