середу, 20 березня 2013 р.

У ПОНЕДІЛОК ТРЕТЬОЇ СЕДМИЦІ НА УТРЕНІ

У ПОНЕДІЛОК ТРЕТЬОЇ СЕДМИЦІ НА УТРЕНІ
Сідальний (г. 8, подібний: Зрозумівши): Вогнем стриманости попалімо всі колючки пристрастей, що нас ранять,* а потоками сліз сьогодні загасім невгасне полум'я,* і кличмо до того, хто прийде судити всю землю:* Спасе, милосердний Господи, неосудними нас збережи,* і подай нам прощення гріхів.
Слава і нині: Чиста, благословенна й повна Божої благодаті!* З небесними силами, архангелами й усіма безтілесними,* невпинно моли за нас* того, що задля милосердя щедрот своїх народився з тебе,* щоб Він подав нам перед кінцем прощення,* очищення гріхів і поправу життя,* та щоб ми знайшли милосердя.

Інший сідальний (г. 8, подібний: Зрозумівши): Тройце свята й всечесна,* нас, що входимо у третій тиждень посту, збережи невразливими й неосудними!* Сподоби, щоб і далі піст минав належно* і всі заповіді твої були дотримані,* щоб, пісню хвали тобі співаючи,* неосудно прийшли ми й побачили преславне твоє воскресіння.
Слава і нині: Заступнице вірних, Богородице,* радосте скорботних і плачучих потіхо велика!* Моли з апостолами безустанно за нас Всесвятого,* що з твого лона, Діво, надприродно народився,* щоб у день судний вибавив нас від тяжкого засуду.
Тріодь, глас 8
Пісня 1 Ірмос: Пісню вознесімо люди чудному Богові нашому,* що визволив Ізраїля від неволі,* пісню побідну співаючи і виголошуючи:* співаємо Тобі – єдиному Владиці.
Маючи як Бог співчуття, у покаянні прийми мене, що прожив своє життя блудно, і взиваю до Тебе: згрішив я, обвинувачувачів не потребую, сором діл своїх приносячи.
Їжу ангельську зоставив я, уподібнився до тварин, кормившись скверною злобою, але в наверненні прийми мене, як одного із наймитів Твоїх, Небесний Отче.
Ніч чуттєвих насолод полишмо, вірні, до світла істини усердно приступім, щоб світлоносної трапези сподобитись.
Богородичний: Радуйся храме пресвятий, руно Богом зрошене, запечатане джерело безсмертного потоку: стадо Твоє, Владичице, збережи для усяких ворогів неприступним.
Пісня 8 Ірмос: Богоглаголиві юнаки у печі, з вогнем полум’я долаючи співали:* благословіть усі діла господні Господа.
Розтратив багатсво батьківське із блудницями, вигнаний був із переддвер’я благодаті окаянний: та прийми мене, Отче, з безмірної милості Своєї.
Найсвітлішим сяйвом молитов у пості просвітившись, станьмо просвіченими, щоб уникнути гріховної пітьми.
Молить Тебе лик безплотних, молять херувими і чини святих, душі наші спаси, Многомилостивий.
Богородичний: Ти, що невозділанно Гроно зачала, мене, затьмареного сп’янінням гріха, уціломудри, Богородице Діво, надіє душ наших.
Пісня 9 Ірмос: Невпинними піснями прославляємо різдво Вседіви,* що, задля спасіння нашого,* на горі було проявлене в огненному кущі* перед очима Законоположника.
Віддаленого від Твоєї любові, Отче, і власновільними стремліннями до насолод поневоленого, в наверненні мене мов блудного прийми, бо Ти єдиний многомилостивий.
Уподібнившись до неплідної смоковниці, одну лиш злобу я творю, окаянний, через яку мені належало б горіти у вогні. Але ти Господи, родючим мене учини, щоб добрих вчинків плоди приніс я Тобі.
Постися, душе моя, від злоби і лукавства, стримайся від гніву й злости, та від усякого гріха: такого посту хоче Ісус Чоловіколюбець, Бог наш.
Богородичний: Ти єси, Богородице, зброя наша й охорона, Ти заступниця для тих, що до тебе прибігають. Тебе і нині приводимо в молитву, щоб визволитися нам від ворогів наших.
Стихири на стиховні
(г. 4) На собі маю я брудне лахміття моїх прогрішень,* і прогнано мене з весільної світлиці.* Але несказанним милосердям твоїм. Боже, наділи мене щедро* і, як блудного сина, - помилуй мене.
Стих: Насити нас уранці милістю твоєю, Господи, щоб ми раділи й веселились по всі дні наші. Звесели нас мірою днів, за яких ти засмутив нас, мірою літ, що в них ми зазнали горя.* — Нехай виявиться твоїм слугам твоє діло, і слава твоя - їхнім дітям.
На собі маю я:
Стих: І милість Господа, Бога нашого, нехай буде над нами,* — і стверди діло рук наших; стверди його - діло рук наших.
Святі Мученики,* хто не злякається, бачивши вашу добру борню,* що нею ви змагалися.* Як то, бувши в тілі, перемогли ви безтілесного ворога,* ісповідуючи Христа і хрестом озброївшись?* Тому явились ви гідними прогонителями бісів* і переможцями ворогів, та й невпинно молитеся за душі наші.
Слава і нині: Світильнику невгасний, престоле праведний,* пречиста Владичице, моли,* щоб спаслися душі наші.

Немає коментарів:

Дописати коментар