вівторок, 26 березня 2013 р.

В НЕДІЛЮ про багача і Лазаря ВВЕЧІР


В НЕДІЛЮ НА ВЕЧІРНІ
На Господи, я звав стихів 10 і сткхири покаянні 4 і Тріоді 3, глас 1-й.
Зубожившись, Всещедрий Христе, людей обдарував єси безсмертям і блаженством, тому зубожілого мене насолодами життя, чеснотами збагати і до вбогого Лазаря приєднай, рятуючи мене від множества мук і призначеного мені огню пекельного.
Злобою лютою збагатився я, і ласощі полюбив, і наситився житейськими розкошами, Господи, на вогонь пекельний приречений був я. Голод точить душу мою за зневагу, Лазаря і кинуто мене перед ворітьми божественних діянь, але змилосердься наді мною, Владико.
Інша стихира, глас той же:
Шостий тиждень Чесного Посту усердно починаючи, передсвятковий спів із пальмами принесімо, вірні. Він бо йде у славі в Єрусалим силою Божества умертвити смерть. Тому побожно приготуймо знамена перемоги, віття чеснот, співаючи: Осанна Творцеві всіх.
З Мінеї 3 стихири. Слава і нині: Вогородичний. Вхід: Світе дахий. Вхід. Прокимен великий, глас 8-й: Дав єси насліддя тим, що бояться Тебе, Господи.
На Стиховні, глас 1-й
Чудесний Спасів ради нас чоловіколюбний намір: для зрозуміння майбутнього приєднав його до сучасного, Лазареве і багатого життя показав, обох кінець передбачаючи. Утікаймо від немилосердя і жорстокости багатого і наслідуймо терп.'ння і великодушність Лазаря, щоб разом із ним і ми, у лоні Авраамовім пригріті, співали: Правосудний Господи, слава Тобі.
Богородичний: Молитвами, Господи, всіх святих і Богородиці подай нам Твій спокій і помилуй нас, як Єдиний Милосердний.
Слава і нині, Хрестобогородичний:
Пречистая Діво, Небесних Чинів Радосте і людям на землі Могутня Заступнице, спаси нас, що до Тебе припадаємо, бо після Бога ми на Тебе, Богородице, надію покладаємо.

Текст за Постовою тріоддю 1976 р.(Видання Консисторії Української Православної Церкви в Сполучених Штатах Америки)

Немає коментарів:

Дописати коментар