суботу, 16 березня 2013 р.

Час Дев’ятий


ЧАС ДЕВ’ЯТИЙ



Благословен Бог наш завжди, нині і повсякчас, і на віки віків.

Лик: Амінь. І початок звичайний:

Слава Тобі, Боже наш, слава Тобі. Царю Небесний: Трисвяте: Пресвятая Тройце: Отче наш: Ієрей: Бо Твоє єсть Царство, і сила, і слава, Отця, і Сина, і Святого Духа, нині і повсякчас, і на віки віків.

Лик: Амінь. Господи, помилуй (12). Слава, і нині:


Прийдіте, поклонімся Цареві нашому Богу.

Прийдіте, поклонімся Христові, Цареві нашому Богу.

Прийдіте, поклонімся і припадім до самого Господа Ісуса Христа, Царя і Бога нашого.

Псалом 85



Приклони, Господи, вухо Твоє і почуй мене, бо нужденний і вбогий я. 
Збережи душу мою, бо благочестивий я; спаси, Боже мій, раба Твого, що уповає на Тебе. 
Помилуй мене, Господи, бо до Тебе взиватиму весь день. 
Звесели душу раба Твого, бо до Тебе, Господи, возніс я душу мою
Бо Ти, Господи, благий і негнівливий, і многомилостивий до всіх, що призивають Тебе
Вислухай, Господи, молитву мою і воньми голосу моління мого
В день скорботи моєї взиваю до Тебе, бо Ти почуєш мене
Нема подібного до Тебе між богами, Господи, і нема рівного по ділах Твоїх. 
Всі народи, скільки їх сотворив єси, прийдуть і поклоняться перед Тобою, Господи, і прославлять Ім’я Твоє
Бо великий Ти, і твориш чудеса, Ти єси Бог єдиний. 
Настав мене, Господи, на путь Твою, і ходитиму в істині Твоїй; хай звеселиться серце моє боязню Імені Твого
Ісповім Тебе, Господи Боже мій, всім серцем моїм і прославлю Ім’я Твоє повік, бо велика милість Твоя надо мною, і Ти ізбавив душу мою з Аду щонайглибшого. 
Боже, законопереступники повстали на мене, і зборище сильних шукало душу мою, і не поставили Тебе перед собою. 
Але Ти, Господи Боже мій, щедрий і милостивий, довготерпеливий і многомилостивий і істинний. 
Зглянься на мене і помилуй мене, дай силу Твою слузі Твоєму і спаси сина Твоєї слугині. 
Сотвори на мені знамення на благо, і хай побачать ненависники мої і постидяться, бо Ти, Господи, допоміг мені і потішив мене.

Слава, і нині:

Алилуя, алилуя, алилуя, слава Тобі, Боже. Тричі.



Господи, помилуй. Тричі.



Слава: Тропар святого
І нині: Ти, що нас ради родився од Діви* і, розп’яття перетерпівши, Благий,* роззброїв смертю смерть і явив Воскресіння, як Бог,* не погордуй тими, кого сотворив Ти рукою Твоєю;* яви чоловіколюбіє Твоє, Милостивий,* прийми Родительку Твою – Богородицю, що заступається за нас,* і спаси, Спасе наш, людей зневірених.



Не відкинь нас до кінця Імени Твого ради, і не зруйнуй Завіту Твого; і не віддаляй милости Твоєї від нас, задля Авраама, возлюбленого Тобою, і задля Ісаака, раба Твого, і Ізраїля святого Твого. (Дан 3:34-35)



Трисвяте: Пресвятая Тройце: Отче наш:

Ієрей: Бо Твоє єсть Царство, і сила, і слава, Отця, і Сина, і Святого Духа, нині і повсякчас, і на віки віків.

Лик: Амінь

Кондак святого



Господи, помилуй. (40)

Ти, що всякої пори і кожної години на небі й на землі приймаєш поклоніння і прославу, Боже благий, довготерпеливий і многомилостивий, що праведних любиш і грішних милуєш, і всіх кличеш до спасіння заради обітниці майбутніх благ! Сам, Господи, прийми в цей час і наші молитви і спрямуй життя наше до заповідей Твоїх. Душі наші освяти, тіла очисти, помисли направ, розум ціломудренним і тверезим учини, і визволь нас від усякої скорботи, лиха й слабування. Огороди нас святими Ангелами Твоїми, щоб ополченням їх стережені і настановлювані, ми досягли єднання в вірі та пізнання неприступної Твоєї слави, бо благословен єси на віки віків.



Лик: Амінь.



Господи, помилуй (3). Слава, і нині:



Чеснішу від Херувимів і незрівнянно славнішу від Серафимів, що без зотління Бога Слово породила, сущу Богородицю, Тебе величаємо.



Іменем Господнім благослови, отче.



Ієрей: Боже, ущедри нас і благослови нас, яви світло лиця Твого на нас і помилуй нас.



Лик: Амінь.



Молитва дев’ятого часу – святого Василія Великого

Ієрей: Владико Господи, Ісусе Христе, Боже наш, що був довготерпеливим до наших провин і привів нас аж до теперішньої години, в яку Ти, на животворящім Древі висячи, благорозумному розбійникові до Раю відчинив вхід і смертю смерть зруйнував, будь милостивий до нас, грішних і недостойних рабів Твоїх, бо согрішили ми і беззаконствували і вже не достойні звести очі наші і поглянути на височінь небесну, адже ми покинули путь правди Твоєї і пішли за волею сердець наших. Але благаємо Твою безмірну благість: пощади нас, Господи, по множеству милости Твоєї і спаси нас ради Імені Твого святого, бо спливли в суєті дні наші. Визволь нас із руки супротивника і прости нам гріхи наші, й умертви плотське наше мудрування, щоб зложивши з себе стару людину, в нову ми зодягнулися і відтепер жили для Тебе, Владики нашого і Доброчинця, і так, ідучи за Твоїми веліннями, досягли вічного супокою, де оселя всіх, що веселяться. Ти бо справді істинна веселість і радість тих, що люблять Тебе, Христе Боже наш, і Тобі славу возсилаємо, з Безначальним Твоїм Отцем і Всесвятим, і Благим, і Животворящим Твоїм Духом, нині і повсякчас, і на віки віків.
Текст у перекладі майстерні "Трипіснець"

Немає коментарів:

Дописати коментар