вівторок, 26 березня 2013 р.

В НЕДІЛЮ ХРЕСТОПОКЛІННУ НА ВВЕЧІР


В НЕДІЛЮ НА ВЕЧІРНІ
На Господи, я звав стихири покаянні гласу — 4 і Тріоді — 3.
Глас 8-й:
Господи, Ти з волі Своєї розпростер руки на Хресті. Йому ж із розчуленим серцем поклонитися і яас, добре наставлених постом і молитвами, отриманням і добродіянням, сподоби, як Благий і Чоловіколюбець.
Господи, безліч гріхів моїх множеством щедрот Твоїх очисти, Всещедрий, і Хрест Твій чистою душею сподоби бачити і цілувати в цьому тижні посту, як Чоловіколюбець.
Глас 3-й: Велике чудо: бачимо древо, на якому з волі Своєї розп'ятий тілом Христос. Світ поклоняється йому і, ним просвічений, взиває: О сило Хреста, який і видимий демонів палить, так і уявний вогнем нищить їх!

Прославляю тебе, пречисте древо, шаную і поклоняюся із страхом, і Бога славлю, що через тебе дарував мені життя безконечне.
Із мінеї 3. Слава і нині Богородичний. Вхід: Світе тихий. Прокимен, глас 8-й: Дав єси насліддя тим, що бояться Тебе, Господи.
На стиховні, глас 8-й:
Глянути на небо не смію я, окаянний, через лукаві мої вчинки; але, як митар, стогнучи, взиваю до Тебе: Боже, очисти мене грішного і від фарисейського лицемірства визволи мене, як Єдиний Милосердний.
Стих 1-й: До Тебе, що живеш на небесах, підніс я очі мої. Ось, як очі рабів звернені на руки господарів їх, як очі рабині на руки господині її, так очі наші до Господа нашого, доки помилує нас. (Пс. 122, 1-2).
І знову той же.
Стих 2-й: Помилуй нас, Господи, помилуй нас, бо надто зазнали ми зневаги; найбільше натерпілася душа наша від знущання багатих і від зневаги гордих. (Пс. 122, 3-4)
Мученики Господні, ви всяке місце освячуєте і всяку недугу зціляєте; і нині моліться за визволення душ наших від сітей ворожих, благаємо вас.
Слава і нині: Богородичний, глас той же:
Сили Небесні оспівують Тебе, Благодатна, Мати Небесна, і ми прославляємо незбагненні родини Твої, Богородице, молися за спасіння душ наших.

Текст за Постовою тріоддю 1976 р.(Видання Консисторії Української Православної Церкви в Сполучених Штатах Америки)

Немає коментарів:

Дописати коментар