вівторок, 26 березня 2013 р.

В НЕДІЛЮ НА ВЕЧІРНІ


В НЕДІЛЮ НА ВЕЧІРНІ
На Господи, я звав стихів 10 і співаємо стихири покаянні 4 і Тріоді 3.
Глас 8-й: Без числа згрішив я проти Тебе і чекаю безлічі мук: скреготу зубів, плачу невсипущого, пекла вогненного, темряви і холодної безодні. Найправдивіший Судде, дай мені такі сльози, якими б я знайшов відпущення і прощення моїх злих діл; постячи, я кличу до Тебе. Владико Христе, змилуйся наді мною ради великої і багатої милости.
Мене, заблуканого в горах лютих, злочинів, знайди, Слово, і до Себе приклич, лукаві звички ума мого далеко відганяючи; завмерлого мене знову оживи і постом очисти мене, що в неперестанному плачі кличу і промовляю: Владико Христе, змилуйся наді мною, ради великої і багатої милости.

Інша стихира, глас той же:
Почавши третій тиждень посту, прославмо, вірні, Чесну Тройцю; решту радісно перебуваючи, зів'яливши тілесні пристрасті в душах наших, квіти божественні пожнемо; сплівши вінки Начальниці днів і, носячи їх, прославмо всі Христа, як Переможця.
Також із Мінеї 3. Слава і нині: Богородичний. Вхід. Світе тихий. Прокимен великий, глас 8-й: Не відверни лиця Твого.
Стихири на Стиховні, глас 8-й:
Владу батьківську відкинувши, ворохібним умом з безглуздими грішними помислами пожив, все своє життя блудно змарнував окаянний я; позбавлений їжі, що скріпляє серце, наситився солодощами, що тимчасово ожяряють. Але, Отче Благий, не зачиняй передо мною Твого чоловіколюбного серця, а, відкривши, прийми мене, як блудного сина і спаси мене.
Мученичний: Мученики Господні, ви кожне місце освячуєте і всяку недугу зціляєте, благаємо вас і нині моліться про визволення душ наших із ворожих сітей.
Слава і нині, Богородичний, глас той же:
Небесні Сили оспівують Тебе, Благодатна, Мати Неневісна, і ми прославляємо незбагненне народження Твоє, Богородице, молися про спасіння душ наших.

Текст за Постовою тріоддю 1976 р.(Видання Консисторії Української Православної Церкви в Сполучених Штатах Америки)

Немає коментарів:

Дописати коментар