понеділок, 25 березня 2013 р.

НЕДІЛЯ БЛУДНОГО СИНА - вечірня


НЕДІЛЯ БЛУДНОГО СИНА
Велика Вечірня
На Господи, я звав стихири чергового гласу 6 і Тріоді 4, глас 1-й:
В безгрішній і життядайній країні удостоївся я жити, посіявши гріх, серпом пожавши колосся лінощів, пригорщами пов'язавши мої вчинки у снопи, які розставив не на току покаяння. Але молю Тебе, Предвічний Творче і Боже наш, вітром Твого милосердя розвій полову діл моїх, пшеницю дай душі моїй на відпущення і, оселяючи мене в небесній житниці Твоїй, спаси мене.
Пізнаймо, браття, тайни силу, бо від гріха до батьківського дому прибулого блудного сина, зустрічаючи, цілує милостивий батько, знову ознаки своєї слави дає і таємничу для вишніх влаштовує гостину, заколюючи вгодоване теля, — щоб і ми достойно співжили з Чоловіколюбцем Отцем і Ним принесеною Славною Жертвою, Спасом душ наших.

Слава, глас 2-й:
О скільки благ окаянний я позбавив себе! Від якого блаженства відпав я нещасний! Розтратив багатство, яке був прийняв, заповідь переступив. Горе мені, страждуща душе! до вогню вічного заздалегідь осуди себе. Тому ще до кінця взивай до Христа Бога: як блудного сина, прийми мене, Боже, і помилуй мене.
І нині: Богородичннй догматик чергового гласу.
Якщо є Літія, то стихири храму.
Слава, глас 4-й:
Як блудний син, прийшов і я, Щедрий, життя своє проживши в розлуці і розтративши багатство, яке Ти дав мені, Отче. Прийми мене покаяного, Боже, і помилуй мене.
І нині, Богородичний того ж гласу.
На Стиховні стихири Октоїха
Слава, глас 6-й: Батьківського дару багатство розтративши, з безсловесним стадом пасся я, окаянний, і, його поживи жадаючи, виснажувався голодом, не наситившись. Але, повернувшись до Милосердного Отця, взиваю із сльозами: припадаю я до чоловіколюбства Твого, прийми мене, як наймита, і спаси мене.
І нині, Богородичний:
Творець і Визволитель мій, Христос Господь, що вийшов із Твоєї, Пречиста, утроби, в мене зодягнувшись, від давнього прокляття Адама визволив. Тому Тобі, Владичице, Матері Божій і Істинній Діві, невмовкно по-ангельськи викликуємо: радуйся, Владичице, Заступнице і Покрово і Спасіння душ наших.

Текст за Постовою тріоддю 1976 р.(Видання Консисторії Української Православної Церкви в Сполучених Штатах Америки

Немає коментарів:

Дописати коментар