понеділок, 25 березня 2013 р.

НЕДІЛЯ МИТАРЯ І ФАРИСЕЯ - вечірня

НЕДІЛЯ МИТАРЯ І ФАРИСЕЯ
В суботу на Вечірні, після передпочаткового псалма, стихословимо БЛАЖЕН МУЖ, кафізма перша.
На Господи, я звав стихири Октоїха чергового гласу і Постової Тріоді І гласу:
Не молімось, браття, по-фарисейськи, бо всякий, хто підноситься, принизиться. Смирімо себе перед Богом, у пості, як митар, взиваючи: Боже, очисти нас грішних. (Двічі)
Фарисей, гордістю поборюваний, і митар, покаянням упокорюваний, приступили до Тебе, Єдиного Владики. Але той через похвальбу позбувся благ; а цей, нічим не вихваляючись, сподобився дарів. У цих зідханнях утверди мене, Христе Боже, як Чоловіколюбець.

Слава, глас 8-й:
Вседержителю Господи, знаю, що можуть сльози: Єзекію від царства смерти вивели, грішницю від довголітніх гріхів визволили, митаря ж, а не фарисея, виправдали. Тому ними умліваючи, молюся: помилуй мене.
І нині, Богородичний догматик гласу.
Якщо правиться ЛІТІЯ, то співається Стихира святого Храму.
Слава, глас 3-й:
Душе моя, зрозумівши різницю між фарисеєм і митарем, зненавидь горделивий голос першого і наслідуй сокрушенну молитву другого і взивай: Боже, очисти мене грішного і помилуй мене.
І нині, Богородичний воскресний того ж гласу.
На Стиховні Стихири Октоїха.
Слава, глас 5-й:
Обважнілими очима моїми від беззаконь моїх не можу глянути вгору і побачити висоту небесну, але прийми мене, Спасе, як митаря, що кається, і помилуй мене.
І нині, Богородичний того ж гласу:
Храм і Двері єси, Світлиця і Престол Царя — Діво Всечесная, через Тебе Визволитель мій Христос Господь, Сонцем Правди бувши, сущим у темряві явився, бажаючи просвітити тих, що їх Своєю рукою створив по образу Своєму. Тому, Всехвальна, материну сміливість до Нього маючи, безперестанно молися за спасіння душ наших.

Текст за Постовою тріоддю 1976 р.(Видання Консисторії Української Православної Церкви в Сполучених Штатах Америки

Немає коментарів:

Дописати коментар