суботу, 16 березня 2013 р.

Час Третій


ЧАС ТРЕТІЙ



Благословен Бог наш завжди, нині і повсякчас, і на віки віків.

Лик: Амінь. І початок звичайний:

Слава Тобі, Боже наш, слава Тобі. Царю Небесний: Трисвяте: Пресвятая Тройце: Отче наш: Ієрей: Бо Твоє єсть Царство, і сила, і слава, Отця, і Сина, і Святого Духа, нині і повсякчас, і на віки віків.

Лик: Амінь. Господи, помилуй (12). Слава, і нині:


Прийдіте, поклонімся Цареві нашому Богу.

Прийдіте, поклонімся Христові, Цареві нашому Богу.

Прийдіте, поклонімся і припадім до самого Господа Ісуса Христа, Царя і Бога нашого.


Псалом 50



Помилуй мене, Боже, по великій милості Твоїй, і по множеству щедрот Твоїх загладь беззаконня моє. 
Уповні обмий мене від беззаконня мого, і від гріха мого очисть мене. 
Бо беззаконня моє я знаю, і гріх мій передо мною завжди. 
Проти Тебе, Єдиного, я згрішив і лукаве перед Тобою вчинив, тож оправданий Ти будеш у словах Твоїх і переможеш, коли вступиш у суд. 
Ось бо, в беззаконнях я зачатий, і в гріхах породила мене мати моя. 
Ось бо, істину возлюбив єси, незвідане і таємне мудрости Своєї явив Ти мені. 
Окропиш мене іссопом – і буду очищений; обмиєш мене – і стану біліший від снігу, 
даси мені відчути радість і веселість – возрадуються кості упокорені. 
Відверни лице Твоє від гріхів моїх і всі беззаконня мої зітри. 
Серце чисте сотвори в мені, Боже, і дух правий обнови в нутрі моїм. 
Не відкинь мене від лиця Твого і Духа Твого Святого не відійми від мене. 
Поверни мені радість спасіння Твого і духом владущим утверди мене. 
Навчу беззаконників доріг Твоїх, і нечестиві до Тебе навернуться. 
Звільни мене від вини крови, Боже, Боже спасіння мого, возрадується язик мій правді Твоїй. 
Господи, губи мої відкриєш, і уста мої сповістять хвалу Твою. 
Бо якби Ти жертви захотів, я дав би її, – та всепалення Тобі не до вподоби. 
Жертва Богові – дух сокрушенний, серцем сокрушенним і смиренним Бог не погордить. 
Облагодій, Господи, благоволінням Твоїм Сіон, і хай відбудуються стіни єрусалимські, 
– тоді вподобаєш Собі жертву правди, возношення і всепалення, тоді покладуть на вівтар Твій тельців.

Слава, і нині:

Алилуя, алилуя, алилуя, слава Тобі, Боже. Тричі.



Господи, помилуй. Тричі.



Слава:  Тропар святого

І нині: Богородице, Ти єси Лоза істинна, * що виростила нам Плід життя. * Тебе благаємо: молися, Владичице, з Апостолами і всіма святими * про помилування душ наших.



Господь Бог благословен, благословен Господь день у день, сприятиме нам Бог спасіння нашого. Бог наш – Бог, що спасає. (Пс 67:20-21)



Трисвяте: Пресвятая Тройце: Отче наш:

Ієрей: Бо Твоє єсть Царство, і сила, і слава, Отця, і Сина, і Святого Духа, нині і повсякчас, і на віки віків.

Лик: Амінь.

Кондак святого  
Господи, помилуй. (40)

Ти, що всякої пори і кожної години на небі й на землі приймаєш поклоніння і прославу, Боже благий, довготерпеливий і многомилостивий, що праведних любиш і грішних милуєш, і всіх кличеш до спасіння заради обітниці майбутніх благ! Сам, Господи, прийми в цей час і наші молитви і спрямуй життя наше до заповідей Твоїх. Душі наші освяти, тіла очисти, помисли направ, розум ціломудренним і тверезим учини, і визволь нас від усякої скорботи, лиха й слабування. Огороди нас святими Ангелами Твоїми, щоб ополченням їх стережені і настановлювані, ми досягли єднання в вірі та пізнання неприступної Твоєї слави, бо благословен єси на віки віків.



Лик: Амінь.



Господи, помилуй (3). Слава, і нині:



Чеснішу від Херувимів і незрівнянно славнішу від Серафимів, що без зотління Бога Слово породила, сущу Богородицю, Тебе величаємо.



Іменем Господнім благослови, отче.



Ієрей: Боже, ущедри нас і благослови нас, яви світло лиця Твого на нас і помилуй нас.



Лик: Амінь.



Молитва третього часу – святого Мардарія

Ієрей: Владико Боже, Отче Вседержителю, Господи, Сину Єдинородний Ісусе Христе і Святий Душе – єдине Божество, єдина Сило, помилуй мене, грішного, і якими задумами знаєш, спаси мене, недостойного раба Твого, бо благословен єси на віки віків.



Лик: Амінь.
Текст у перекладі майстерні "Трипіснець"
У давніх часословах є така молитва 3-го часу: Боже благодаті, що змилосерджуєшся над нами кожного часу, утішенням Святого твого Духа. Благословимо Тебе, що Ти спас нас і в час цей, в який Ти щедро зіслав благодать Святого Духа на чистих Твоїх апостолів. Прийми молитви всіх нас і спрямуй думки наші до духовного в час цей, щоб ми ходили в Дусі, а не в пожаданнях тілесних, силою єдинородного Сина Твого, якому з Тобою належить слава і похвала, честь і прослава з Ним і з Святим Духом навіки віків.
Лик: Амінь.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар